top of page
  • redakcnygls

Prvý polrok na gymnáziu

Ani sme nestihli okom mihnúť a polročné vysvedčenie je za nami. Som si celkom istá, že sa všetci prváci zhodneme na tom, že prvý polrok na Gymnáziu Leonarda Stöckela v Bardejove bol náročný a pandémia tomu vôbec nepomohla. Často sme sa učili len cez obrazovky, sedeli za počítačom niekoľko hodín... Či už sme sa vzdelávali cez online, alebo prezenčne, nebolo to ľahké.


Už po príchode na gymnázium som si všimla niekoľko rozdielov medzi učivom na základnej a strednej škole. Všetko sa zdalo byť veľmi náročné, a tak určite nebudem jediná, ktorá počítala matematiku až do samého rána. Veľa učenia spôsobilo, že sa môj voľný čas neustále skracoval. Niekedy som po škole mala hodiny voľného času a aj čas na krúžky, ale zo začiatku to nebolo možné. Ale už sa to mení... Nezmenila sa len náročnosť učiva, ale aj prístup profesorov a triedny kolektív. Všetky tieto faktory spôsobili na konci prvého polroka zaujímavé výsledky.


Niektorí z nás sa adaptovali rýchlejšie a dokázali ukončiť polrok s úžasnými výsledkami. Iným to trvalo dlhšie, a preto môžeme na ich vysvedčení vidieť aj nejaké tie ,,horšie známky". Verím, že v druhom polroku sa nám všetkým bude dariť oveľa viac a mnohí z nás ukončia prvý ročník gymnázia s ,,čistým" vysvedčením. Za seba môžem povedať, že som zatiaľ so školou spokojná a som pripravená snažiť sa viac a dokončiť prvý ročník s jednotkami. Celý polrok by som zhodnotila veľmi dobre, aj keď to niektorým išlo lepšie, iným horšie, stále je to len začiatok novej etapy života.


Tereza Lazorová

26 zobrazení0 komentářů

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše
bottom of page